Günlük Yaşamda İngilizce 4

Bir evde kalıyorum.

I’m staying at a house.

Aym steying et e haus.

Bir pansiyonda kalıyorum.

I’m staying at a pension.

Aym steying et e penşın.

Arkadaşımın yanında kalıyorum.

I’m staying with my friend.

Aym steying vit may frend.

Mesleğiniz nedir ?

What’s your job?

Vats yur cob?

Doktorum.

I’m a doctor.

Aym e doktır.

Ne iş yapıyorsunuz?

What do you do ?

Vat du yu du ?

Öğretmenim.

I’m a teacher.

Aym e tiçır.

Bunun adı ne?

What is this?

Vat iz diz?

Bu bir anahtardır.

This is a key.

Dis iz a ki.

Bu kim ?

Who is this ?

Vhu iz dis ?

Bu Ayşe hanım.

This is Mrs. Ayşe.

Dis iz mises Ayşe.

Tuvelet nerede?

Where is the toilet?

Vher iz de toylet?

Nereye gidiyorsunuz ?

Where are you going ?

Vher ar yu going?

Otele gidiyorum.

I’m going to the hotel.

Aym going tu de hotel.

Nereden geliyorsunuz ?

Where are you coming from?

Vher ar yu koming from?

İstanbul’dan geliyorum.

I’m coming from Istanbul.

Aym koming from İstanbul.

Yakında bir lokanta var mı?

Is there a restaurant near here?

iz dher e restorınt nir hir?

Evet karşıda bir tane var.

Yes there is one across the street.

Yes dher iz van ıkras dı strit.

Burada ucuz bir otel var mı?

Is there a cheap hotel here?

İz dher e çip hotel hiir?

Pahalı.

Expensive.

Ekspensiv.

Ucuz.

Inexpensive.

İnezpensiv.

Tren ne zaman kalkıyor?

When is the train leaving?

Vhen iz dı treyn liyving?

Şehir merkezine nasıl gidebilirim?

How can I go to the town centre?

Hav ken ay go tu dı tawn senter?

Dosdoğru gidiniz.

Go straight ahead.

Go streyt ıhed.

Hangi otobüs Taksim’e gider?

Which bus goes to Taksim?

Viç bas gouz tu Taksim?

87 nolu otobüs Taksim’e gider.

Bus number 87.

Bas namber 87.

Biraz İtalyanca biliyorum.

I know a little Italian.

Ay nov e lidıl itali-yen.

Lütfen kelimeyi sözlükte gösterin.

Please show me the word in the dictionary.

Pliz şov mi dı vörd in dı dikşı-neriy.

Lütfen daha ya-vaş konuşun.İyi anlamıyorum.

Please speak a little slower. I can’t understand.

Pliz spik e lidıl slover. Ay kent andırstend.

Bir dakika, sözlüğe bakayım.

One minute, let me look up the word in the dictionary.

Van minıt, let mi luk ap dı vörd in dı dikşıneriy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder