İngilizce Günlük Konuşmalar Yol Tarifi

İngilizce Günlük Konuşmalar

Yol Tarifi


I want to go this adress. Bu adrese gitmek istiyorum.
Do you know this adress ? Bu adresi biliyor musunuz ?
I want to go ........ ........ ' e gitmek istiyorum.
I want to go train station. Tren istasyonuna gitmek istiyorum.
I want to go bus station Otobüs terminaline gitmek istiyorum.
Where is the bus stop ? Otobüs durağı nerede ?
Where is the ........ ? ......... nerede ?
How can I go to the bus station ? Otobüs terminaline nasıl gidebilirim ?
How can I go to........... ? ..........'ya nasıl gidebilirim ?
Where is the toilet ? Tuvalet nerede ?
Can you show me square ? Meydanı bana gösterebilir misiniz ?
Can you show me ........? .........'yı bana gösterebilir misiniz ?
Turn left. Sola dönün.
Turn right. Sağa dönün.
Go straight ahead. Dümdüz gidin.

Walk a little then turn right.

Biraz ilerleyip sağa dönün.
After crossing the street turn left. Caddenin karşısından sola dönün.
You can go there by train. Oraya trenle gidebilirsiniz.
Turn left at the first street. İlk caddeden sola dönün.
It's very near , I can show you. Çok yakın , size gösterebilirim.
Second building. İkinci bina.
Third street. Üçüncü cadde.
It's a little far. Biraz uzak.
Can you show me the way on the map ? Haritadan bana yolu gösterebilir misiniz ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder