2010 KPSS Başvuru ve Sınav Tarihi

Ortaöğretim mezunları için KPSS yapılmayacağına dair herhangi bir resmi açıklama yapılmamıştır. Bu yüzden ortaöğretim mezunu arkadaşlar da 2010 yılında KPSS'ye girebileceklerdir.
Konuyla ilgili bir açıklama yapılırsa bu blog da yayınlanacaktır.

Lisans mezunu arkadaşlar için KPSS-1 başvuruları yaklaşık olarak 26 Nisan- 24 Mayıs 2010 tarihleri arasında yapılacaktır.

Önlisans ve Ortaöğretim mezunu arkadaşlar için KPSS-2 başvuruları ise 24 Mayıs - 25 Haziran 2010 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir.

2010 yılında gerçekleştirilecek olan KPSS, Lisans mezunları için Haziran ayının son haftasonunda 2 oturum olarak yapılacaktır. Ön Lisans ve Ortaöğretimlerin sınavı ise Eylül ayında yapılacaktır.

Daha ayrıntılı bilgi için:
  • 2010 KPSS-B Lisans Mezunları
  • 2010 KPSS-B Önlisans Mezunları
  • 2010 KPSS-B Ortaogretim(Lise) Mezunları
  • 2010 KPSS-A Lisans Mezunları

Not: Her yıl ortaöğretimler için yapılan KPSS'nin kaldırılacağına dair söylentiler çıkıyor. Bu söylentilere inanmayın. Bu tutum ortaöğretimden sınava giren arkadaşların umutlarını kırmak için yapılan provokatif oyunlardan biridir. Bu yalanlara inanmayın. Sınavınıza odaklanın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder